1 litr plynu hamulcowego DOT 4
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Ogłoszenie
Jakosc: SL DOT 4, Typ: Kanne, tresc [litr]: 1, Uzywaj tylko plynu hamulcowego wedlug producenta! (Informacje o bezpieczenstwie), SL Dot4 ============= Million sprawdzonych standardów jakosciowych DOT4: ----------------------------- 116-DOT4 i DOT3 SAE J1703-DIN/ISO 4925(DOT4: co najmniej 230 ° C) Mokra punkt wrzenia: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------===================================Plyny: niezbedne dla bezpieczenstwa hamulca. Wlasnie plyn hamulcowy laczy skladniki hamulcowe z róznymi zadaniami w poteznym ukladzie hamulcowym. Funkcjonalne rozszerzenie ukladu hamulcowego wokól systemu przeciwblokowania, kontrola poslizgu i stabilnosc napedu doprowadzilo do wysokich wymagan na plynie hamulcowe. Kontynentalne jezdzieZjadlem plyny hamulcowe. W praktyce mozna zauwazyc, ze spelnienie minimalnych wymagan dobrze znanych standardów plynów hamulcowych nie stanowi odpowiedzialnosci za niezawodna interakcje z nowoczesnymi ukladami hamulcowymi. Dlatego zalecamy regularne sprawdzanie plynu hamulcowego, np.Z oryginalnym urzadzeniem testowym ATE BFCS.Laborgenau w sekundach. W swoim centrum hamulcowym Ate. Aby zachowac funkcjonalne bezpieczenstwo ukladu hamulcowego, plyn hamulcowy zuzyty musi zostac odnowiony zgodnie z przedzialami zmian okreslonymi przez producenta pojazdu. Plyn wytarcia jest higroskopijny i nieuchronnie pochlania wode.low.Brake failure threatens.Regular braking fluid changes are also required to remove abrasion and dirt as well as to refresh the corrosion protection in the brake system.New: The original ATE brake fluid can up to 1 liter of content has a newly developed closure system for improved residual emptying.(General information) ======== Millionenfach bewährte DOT4-Qualität Erfüllte Normen:------------------------ FMVSS NR.116-DOT4 UND DOT3 SAE J1703-DIN/ISO 4925 SIEDEPUNKT: ------------------ Mind.260° C (DOT4: mind. 230° C) Naßsiedepunkt: ------------------------ 165° C (DOT4: mind. 155°C) Wechselintervall 1 Jahr (Technische Information), Original ATE Bremsflüssigkeiten ===============================Bremsflüssigkeitswechsel: für ihre bremssicherheit unverzichtbar.Erst die Bremsflüssigkeit Verbindet Die Bremsenkomponenten mit ihren unterschiedlichen aufgaben zu einem leistungsfähigen bremssystem.Die Funktionserweiterung der Bremsanlage Um Antyblockier-System, antriebsschlupf- regelung und fahrstabilitäts-managementsystem führte zu hohen anforderungen an Bremsflüssigkeit.Continental Teves Arbeitet Deshalb als einer der weltweit führenden bremsenhersteller in den pracuje und versuchs-abteilungen Konuierlich an der Weiterentwicklung Seiner oryginalny Ate Bremsflüssigkeiten.W der Praxis zeeigt es simmer wieder, daß tlein die erfüllung der MindestanForderungen der bekannen bremsflüssigkeitsnormen keine gewähr für ein zuverlässiges zusammenspiel mit modernen bremssystemen biete.Deshalb empfehlen wir, Regelmäßig die Bremsflüssigkeit überprüfen Zu Lassen, Z.B.MIT Dem Original Ate Bfcs Testgerät.Labygenau w Sekunden.W Ihrem Ate Bremsencenter.Zur erhaltung der funktionssicherheit der bremsanlage muß verbrauchte bremsflüssigkeit entsprechend den vom fahrzeug-hersteller vorgegebenen wchselintervallen erneuert werden.Bremsflüssigkeit ist hygroskopisch und nimmt Wasser zwangsläufig auf.Der Siede-Punkt Verringert Sich Stetig.Unter Hoher Thermischer Belastung Können Sich Bei Niedrigem Siedepunkt Dampfblasen Bilden.Bremsenversagen Droht.Zur Entfernung von Abrieb und Schmutz Sowa Zur Auffrischung des Korrosionsschutzes im Bremssystem ists Regelmäßiger Bremsflüssigkeitswechsel Ebenfalls erforderlich.Neu: Die Original Ate Bremsflüssigkeitskannenn Bis 1 litr inhalt haben ein neuentwickeltes verschlußsystem zur czasownik Restentleerung.(Informacje o Allgemeine)
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Millionenfach bewährte DOT4-Qualität
Erfüllte Normen:
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FMVSS Nr. 116-DOT4 und DOT3
SAE J1703 - DIN/ISO 4925
Siedepunkt:
------------------
mind. 260° C (DOT4: mind. 230° C)
Naßsiedepunkt:
------------------------
165° C (DOT4: mind. 155°C)
Wechselintervall 1 Jahr
(Technische Information), Original ATE Bremsflüssigkeiten
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Bremsflüssigkeitswechsel:
Für Ihre Bremssicherheit unverzichtbar.
Erst die Bremsflüssigkeit verbindet die Bremsenkomponenten
mit ihren unterschiedlichen Aufgaben zu einem
leistungsfähigen Bremssystem. Die Funktionserweiterung
der Bremsanlage um Antiblockier- system, Antriebsschlupf-
regelung und Fahrstabilitäts-Managementsystem führte zu
hohen Anforderungen an die Bremsflüssigkeit.
Continental Teves arbeitet deshalb als einer der weltweit
führenden Bremsenhersteller in den Labors und Versuchs-
abteilungen kontinuierlich an der Weiterentwicklung seiner
Original ATE Bremsflüssigkeiten.
In der Praxis zeigt es sich immer wieder, daß allein die
Erfüllung der Mindestanforderungen der bekannten
Bremsflüssigkeitsnormen keine Gewähr für ein zuverlässiges
Zusammenspiel mit modernen Bremssystemen bietet.
Deshalb empfehlen wir, regelmäßig die Bremsflüssigkeit
überprüfen zu lassen, z.B. mit dem Original ATE BFCS
Testgerät. Laborgenau in Sekunden.
In Ihrem ATE BremsenCenter.
Zur Erhaltung der Funktionssicherheit der Bremsanlage muß
verbrauchte Bremsflüssigkeit entsprechend den vom Fahrzeug-
hersteller vorgegebenen Wechselintervallen erneuert werden.
Bremsflüssigkeit ist hygroskopisch und nimmt Wasser
zwangsläufig auf. Der Siede-punkt verringert sich stetig.
Unter hoher thermischer Belastung können sich bei niedrigem
Siedepunkt Dampfblasen bilden. Bremsenversagen droht.
Zur Entfernung von Abrieb und Schmutz sowie zur
Auffrischung des Korrosionsschutzes im Bremssystem
ist regelmäßiger Bremsflüssigkeitswechsel ebenfalls
erforderlich.
NEU:
Die Original ATE Bremsflüssigkeitskannen bis 1 Liter Inhalt
haben ein neuentwickeltes Verschlußsystem zur verbesserten
Restentleerung.
(Allgemeine Information)
Dane techniczne
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Sprawdzona i przetestowana miliony razy jako?? DOT4
Zgodne z normami:
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FMVSS nr. 116-DOT4 i DOT3
SAE J1703 - DIN/ISO 4925
Punkt wrzenia:
------------------
min. 260° C (DOT4: min. 230° C)
Punkt wrzenia na mokro:
------------------------
165° C (DOT4: min. 155°C)
Odst?p mi?dzy wymianami 1 rok
(Informacje techniczne), Oryginalne p?yny hamulcowe ATE
===============================
Wymiana p?ynu hamulcowego:
Niezb?dne dla Twojego bezpiecze?stwa hamowania.
Tylko p?yn hamulcowy ??czy elementy hamulcowe
z ich ró?nymi zadaniami w
sprawny uk?ad hamulcowy. Rozszerzenie funkcji uk?adu hamulcowego o systemy zapobiegaj?ce blokowaniu kó?, kontroli po?lizgu trakcyjnego i zarz?dzania stabilno?ci? jazdy doprowadzi?o do wysokich wymaga? wobec p?ynu hamulcowego.
Continental Teves, jako jeden z wiod?cych producentów hamulców na ?wiecie, stale pracuje w swoich laboratoriach i dzia?ach badawczych nad dalszym rozwojem swoich oryginalnych p?ynów hamulcowych ATE.
W praktyce wielokrotnie okaza?o si?, ?e
spe?nienie minimalnych wymaga? znanych norm
p?ynów hamulcowych samo w sobie nie gwarantuje niezawodnej
wspó?pracy z nowoczesnymi uk?adami hamulcowymi.
Dlatego zalecamy regularne sprawdzanie p?ynu hamulcowego, np. oryginalnym testerem ATE BFCS
. Dok?adno?? laboratoryjna w ci?gu kilku sekund.
W Twoim ATE BrakeCentre.
Aby zachowa? funkcjonaln? niezawodno?? uk?adu hamulcowego, zu?yty p?yn hamulcowy nale?y wymienia? zgodnie z okresami wymiany okre?lonymi przez producenta pojazdu.
P?yn hamulcowy jest higroskopijny i nieuchronnie wch?ania wod?. Temperatura wrzenia stale si? obni?a.
W przypadku du?ego obci??enia termicznego, przy niskiej
temperaturze wrzenia mog? tworzy? si? p?cherzyki pary. Awaria hamulca jest nieuchronna.
Aby usun?? ?cieranie i brud oraz
od?wie?y? ochron? antykorozyjn? w uk?adzie hamulcowym
wymagana jest równie?
regularna wymiana p?ynu hamulcowego.
NOWO??:
Oryginalne puszki p?ynu hamulcowego ATE o pojemno?ci do 1 litra
posiadaj? nowo opracowany system zamkni?cia dla lepszego
opró?niania pozosta?o?ci.
(Informacje ogólne)